اخبار روز
کاربر آیفون هیماچال برنده پرونده اپل، گوشی جدید و غرامت دریافت می کند: گزارش

کاربر آیفون هیماچال برنده پرونده اپل، گوشی جدید و غرامت دریافت می کند: گزارش
اپل درخواست تعویض آیفون، پرداخت غرامت
- مدل آیفون مشخص نشده است اما طبق گزارش ها در اصل از عربستان سعودی خریداری شده است. سپس به پانکاج، شاکی این پرونده، هدیه داده شد. طبق گزارشها، پانکاج با مشکلات شبکه مواجه شد و دوربین آیفون در مدت کوتاهی از کار افتاد.
- زمانی که او گوشی را به مرکز خدمات اپل برد، به او گفته شد که دستگاه خارج از گارانتی است، بنابراین او باید هزینه تعمیرات را بپردازد.
- مرکز خدمات همچنین گفت که این مشکلات به دلیل آسیب داخلی بوده و ممکن است به دلیل دستکاری احتمالی توسط کاربر رخ داده باشد. از آنجایی که مشکلات عمدی بود، Pankaj تحت ضمانت از تعمیر محروم شد. او همچنین پیشنهاد تعمیر خارج از گارانتی را رد کرد.
- این پرونده در کمیسیون رسیدگی به اختلافات مصرف کنندگان منطقه در کانگرا، دارمشالا مورد بررسی قرار گرفت. در اینجا، اپل نتوانست مدرکی ارائه دهد که ثابت کند دستکاری عمدی آیفون توسط مصرف کننده صورت گرفته است.
- دادگاه در حکم خود اعلام کرد که اپل مقصر است و به این شرکت دستور داد که مطمئن شود. غرامت ها این موارد شامل تعویض آیفون، جبران خسارت پانکاج با 10000 روپیه و همچنین پرداخت 15000 روپیه بیشتر به عنوان هزینه دادرسی می شود.
دلایل پشت سر مشکلات در آیفون وجود ندارد. مشخص شده است اما ممکن است یک واحد معیوب باشد. باید چندین مورد از این قبیل وجود داشته باشد که مصرف کنندگان در نهایت با واحدهای معیوب یا مشکلات دستگاه مواجه شوند. میتوانید شکایت خود را بهصورت آنلاین در دادگاه مصرفکننده ثبت کنید و از طریق این پیوند.
حتما بخوانید : Redmi Smart Fire TV 4K در تاریخ 15 سپتامبر در هند معرفی شد