طناب کرافتون در بازیگر بالیوودی رانویر سینگ به عنوان سفیر رسمی برند BGMI

طناب کرافتون در بازیگر بالیوودی رانویر سینگ به عنوان سفیر رسمی برند BGMI
BGMI x Ranveer Singh
تیزری 15 ثانیه ای برای BGMI و Ranveer Singh به اشتراک گذاشته شد یوتیوب زودتر به عنوان بخشی از این همکاری، کرافتن گفت که کمپین «Play Pure» را راهاندازی میکند که «خالص بودن در بازیکنان را از طریق دریچهی فوق ستاره رانویر سینگ جشن میگیرد.» در توضیح تیزر ویدیویی نیز چنین آمده است: «دیگر تمرین نرم نیست! قطره “Boht Hard” به سمت شما می آید! 🪂”
این عنوان به پوستههای احتمالی درون بازی اشاره میکند که ممکن است به عنوان بخشی از این همکاری در BGMI وارد شوند. همچنین این احتمال وجود دارد که Ranveer Singh سفیر برند BGMI شود، اما بهتر است فقط منتظر جزئیات رسمی باشید.
بازگشت BGMI هند
Krafton پس از بازگشت خود به هند در ماه مه، مشغول پیشبرد BGMI در هند بوده است. این بازی موبایلی سال گذشته در هند به دلایل امنیتی توسط دولت ممنوع شد. BGMI همچنین با چندین رویداد مربوط به پسران جوانی مرتبط بود که بنا بر گزارشها به دلیل تأثیر خشونت در BGMI مشغول فعالیت بودند.
کرافتن BGMI را با ویژگیهای جدید راهاندازی کرد تا اعتیاد به بازیهای موبایلی را در هند مهار کند. این برنامه زمان پخش را برای کاربران زیر 18 تا 3 ساعت در روز و 6 ساعت برای سایرین محدود کرد. BGMI همچنین با کنترل والدین و محدودیت های هزینه برای خردسالان همراه است. این شرکت همچنین برای طرفداران BGMI موارد رایگان داشت که شامل چهار لباس پاداش رایگان و دائمی بود.
همچنین یک نقشه استوایی جدید به نام «Nusa» با ذخایر سرریز، آسانسور، کلبههای در آتش، کمانهای ضربدری تاکتیکی و زیپ لاین اضافه کرد. یک ویژگی جدید به نام “Super Recall” اضافه شد و این به بازیکنانی که به سرعت می میرند کمک می کند تا در حالت تک و دو به میدان نبرد فراخوانی کنند.