پخش جریانی بازی Amazon Luna برای تلویزیون هوشمند LG شما وارد می شود

پخش جریانی بازی Amazon Luna برای تلویزیون هوشمند LG شما وارد می شود
خلاصه
- آمازون لونا در پی مشارکت خود با سامسونگ در اوایل سال جاری، پلتفرم بازی ابری خود را به تلویزیون های هوشمند ال جی گسترش می دهد.
- Luna مجموعه ای پایه از بازی ها را برای کاربران مشترک ارائه می دهد و امکان دسترسی به محتوای بازی اضافی را با هزینه ماهانه اضافی، مشابه کانال های Amazon Prime، فراهم می کند.
- در حالی که آمازون حضور پررنگی در پردازش ابری دارد، در حصول اطمینان از دسترسی لونا به بزرگترین و بهترین بازی های جدید با چالش هایی مواجه است.
بعضی از گیمرها هنوز از نقض Google Stadia غمگین هستند و خاطرات آنها از این پلتفرم با هیچکدام مخدوش نشده است. راه اندازی درهم و برهم آن و نه تشییع جنازه بی تشریفات. گروههای بازی ابری باقیمانده از سونی، مایکروسافت و انویدیا همچنان به رقابت با یکدیگر ادامه میدهند و در عین حال روی استراتژیهایی برای تصرف هر چه بیشتر بازار کار میکنند. در میان نزاع، این هفته Amazon Luna در حال گسترش پلت فرم بازی ابری خود به صاحبان تلویزیون های هوشمند اخیر ال جی است. .
Luna اکنون در صفحه اصلی تلویزیونهای LG 2023 ظاهر میشود و به عنوان یک برنامه قابل دانلود در مدلهای 2021 و 2022 LG در دسترس خواهد بود. این سرویس پخش برای دارندگان این صفحه نمایش ها در ایالات متحده، کانادا، آلمان و بریتانیا در دسترس خواهد بود. این گسترش به الجی دومین همکاری با شرکت تلویزیون هوشمند آمازون است که امسال پس از تقریباً یک معامله با سامسونگ.
کاربران آمازون پرایم که به Luna میروند با دسترسی به مجموعهای کوچک و چرخشی از عناوین شروع میکنند. پلتفرم Luna همچنین به کاربران این امکان را می دهد که ادعای دسترسی به ابر و شروع پخش بازی های منتخبی را که قبلاً خریداری کرده اند را شروع کنند.
کاربران میتوانند با پرداخت هزینههای ماهانه اضافی، به محتوای بازی اضافه کنند: بازیهای یوبیسافت، بازیهای جکباکس، بستههای بازی قدیمی و غیره. در عمل، میتوانید آنها را بهعنوان کانالهایی در آمازون پرایم در نظر بگیرید – طرفداران ترسناک میتوانند آنها را تقویت کنند. برنامه اولیه آنها با Shudder – به جز بازی های ویدیویی، اینطور است.
لونا بهعنوان یک سرویس استریم، به شدت به بخش پردازش ابری موجود آمازون متکی است. این شرکت بزرگترین بخش زیرساخت رایانش ابری را اداره می کند و خدمات وب آمازون حدود 32 درصد از بازار رایانش ابری را اداره می کند. این باعث می شود که تقریباً به اندازه حضور مایکروسافت و گوگل در این منطقه باشد. و عضله پردازش آمازون مطمئناً به نظر می رسد به یک تجربه کاربری روان ترجمه شود. بررسی سال 2022 خود ما از پلتفرم Luna از این نظر به آن امتیاز بالایی میدهد.
اگر جایی وجود دارد که حضور بازیهای ابری آمازون در آن کمتر احساس امنیت میکند، باید مالکیت معنوی اصلی باشد – بازیها. هنگامی که این پلتفرم به 177 عنوان دسترسی داشته باشد، قابل توجه به نظر می رسد، اما این بدان معناست که حدود 20 عنوان را در طول مسیر از دست داده است. Ubisoft، ناشر برتر مجموعه بازیهای AAA Luna، در حال حاضر در حال مذاکره برای آینده بازیهای ابری خود در ادغام مایکروسافت Blizzard-Activision است. مایکروسافت میخواهد عملیات بازیهای ابری خود را به یوبیسافت بفروشد، اما اینکه چگونه یا اینکه چنین معاملهای بر روابط یوبیسافت با آمازون تأثیر میگذارد، نامشخص است یا خیر. حداقل در حال حاضر، ما به Luna پایبند هستیم – حداقل تا زمانی که آمازون Smurfs: Operation Vileaf را از چرخش خارج کند.