Google رسیدهای مربوط به انطباق با قوانین شفافیت پیشرفته اتحادیه اروپا را نشان می دهد

Google رسیدهای مربوط به انطباق با قوانین شفافیت پیشرفته اتحادیه اروپا را نشان می دهد
خلاصه
- Google در حال گسترش مرکز شفافیت تبلیغات خود است تا بینش بیشتری در مورد نحوه ارائه تبلیغات هدفمند در اتحادیه اروپا، مطابق با قانون خدمات دیجیتال، ارائه دهد.
- این شرکت همچنین یک مرکز شفافیت جداگانه راهاندازی کرد که جزئیات نحوه توسعه و اجرای سیاستهای ایمنی را توضیح میدهد و قصد دارد گزارشهای سیاست دقیقتری را در آینده منتشر کند.
- Google در تلاش است تا به قوانین اروپایی حریم خصوصی داده ها پایبند باشد، همانطور که راه اندازی مجدد Street View در Google Maps پس از همکاری با یک آژانس حریم خصوصی دولتی آلمان نشان می دهد.
در سال 2022، اتحادیه اروپا (EU) با شرایط کلی که قانون خدمات دیجیتال (DSA) را تشکیل میدهند، تصمیم گرفت، قوانینی فراگیر که نحوه تعدیل محتوا توسط شرکتهای فناوری جهانی را تغییر میدهد. شرکت هایی مانند گوگل و اپل باید شفافیت بیشتری در مورد نحوه مدیریت محتوا در محصولات و خدمات خود ارائه دهند. هدف، سرکوب اقدامات فریبنده، مانند تبلیغات هدفمند بر اساس پروفایل جمعیتی است. اکنون، گوگل میگوید که چندین حرکت برای پیروی از DSA انجام داده است.
به طور خاص، Google در حال گسترش مرکز شفافیت تبلیغات خود است که مخزن جهانی تبلیغ کنندگان آن است. اطلاعات تکمیلی در اختیار علاقه مندان به درک بهتر نحوه ارائه تبلیغات هدفمند در اتحادیه اروپا قرار خواهد گرفت. این شرکت میگوید دسترسی بیشتری به دادههایی ارائه میکند که بینشی درباره نحوه عملکرد سرویسهایش، مانند جستجو، خرید، و نقشهها ارائه میدهد.
این شرکت بر تعهد خود به همکاری با کمیسیون اروپا و سایر تنظیمکنندهها برای افزایش شفافیت اینترنت تاکید کرد و شایستگی پشت ادعای آن وجود دارد. Google مرکز شفافیت تبلیغات خود را در اوایل سال جاری راه اندازی کرد تا به طور عمومی جزئیاتی را ارائه دهد که تبلیغ کنندگان چگونه مشتریان را هدف قرار می دهند. میتوانید ببینید تبلیغکننده کجا را برای نمایش آگهی انتخاب کرده است، آخرین زمان اجرای آن و جزئیات دیگر را برای درک بهتر دلیل هدف قرار گرفتن شما.
علاوه بر مرکز شفافیت تبلیغات، Google همچنین مرکز شفافیت جداگانه ای را راه اندازی کرده است برای همه موارد Google که در آن جزئیات چگونگی توسعه و اجرای سیاست های ایمنی را شرح می دهد. در آینده قصد دارد این منبع را با انتشار گزارش های سیاستی دقیق تر تقویت کند. این شرکت به طور معمول گزارش هایی را منتشر می کند که جزئیات نحوه اجرای دستورالعمل های ایمنی را شرح می دهد. Google بینش بیشتری را برای روشن کردن نحوه تعدیل محتوا در محصولات و خدمات خود اضافه خواهد کرد.
به نظر میرسد که گوگل اکنون به خاطر حفظ حریم خصوصی دادهها، مایل است خوب بازی کند. پس از همکاری با یک آژانس حریم خصوصی دولتی آلمان، این شرکت اجازه یافت راه اندازی مجدد کند. نمای خیابان در Google Maps در آلمان. نمای خیابان به دلیل نگرانیهای مربوط به حریم خصوصی از سال 2011 در این کشور در دسترس نبوده است. با حرکت رو به جلو، مطمئن میشود که تصاویر موجود در این ویژگی با قوانین حفظ حریم خصوصی دادههای آلمان مطابقت دارد.
ممکن است به نظر برسد که شرکتهای بزرگ فناوری دائماً با شکایتهای قضایی به دلیل بالا بردن مرزهای حریم خصوصی آنلاین روبرو هستند. با این وجود، سرکوبهای سازمانهای نظارتی، مردم را در موقعیت بهتری برای کنترل اطلاعات منتشر شده در اینترنت قرار میدهد. صرف نظر از اینکه شرکتهایی مانند Google چه کاری را انتخاب میکنند، همیشه این قدرت را خواهید داشت که قبل از اشتراکگذاری فکر کنید.