YouTube Music در حال آزمایش برگه توصیههایی به سبک TikTok است
روندهای اخیر در رسانه های اجتماعی منجر به کپی کردن ویژگی های مختلف برنامه ها از رقبای خود شده است. یوتیوب با راهاندازی Shorts در سال 2021، تلاش غیرمنتظرهای برای بازآفرینی موفقیت ویروسی TikTok انجام داد و به تعداد کلونهای TikTok که در چند سال گذشته در ایالات متحده ظاهر شده بودند، افزود. مارس گذشته، Spotify برنامه خود را با فید الهام گرفته از TikTok برای کشف آهنگها و هنرمندان جدید طراحی کرد. اگر آزمایشی که اخیراً کشف شده باشد، قالب فید ویدیوی عمودی به زودی به موسیقی YouTube گسترش خواهد یافت. نشانه.
ویدئوی روز پلیس ANDROIDبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید /div>
یک کاربر Reddit یک اسکرین شات به اشتراک گذاشته است یک رابط جدید YouTube Music با یک برگه “Samples” که فید پیمایش عمودی از نماهنگ ها را نمایش می دهد (از طریق 9to5Google). بخش جدید بین برگههای صفحه اصلی و کاوش قرار دارد و به جای نشانواره YouTube Shorts از یک نماد کاملاً جدید با دو دکمه پخش همپوشانی استفاده میکند.
برگه Samples احتمالاً شما را به گودال بیپایانی از ویدیوها میاندازد، درست مانند Shorts، اگرچه مشخص نیست که آیا این نسخه دوبارهسازیشده شبیهسازی TikTok YouTube است یا مقصد دیگری در YouTube Music که ویدیوهای موسیقی را در قالب عمودی ارائه میدهد. دارای چند دکمه مختلف است که در Shorts یافت نمی شوند، از جمله یکی برای افزودن یک ویدیو به لیست پخش شما. در زیر آن یک دکمه اختصاصی Shorts وجود دارد که با ضربه زدن روی آن باید به فید ویدیوی کوتاه برنامه YouTube هدایت شوید.
به نظر میرسد در حال حاضر برگه جدید بخشی از آزمایش محدود A/B در برزیل باشد. پوستر Reddit اشاره میکند که آنها نسخه 6.02.53 YouTube Music را اجرا میکنند، اگرچه در همان نسخه برنامه نصب شده در برخی از دستگاههای ما در دسترس نیست.
چند دلیل قانعکننده وجود دارد که چرا قالب TikTok توسط برخی از پلتفرمهای پخش موسیقی پیشرو اول، راه بسیار خوبی برای کاربران برای کشف موسیقی جدید فراهم می کند. با افزودن Shorts به YouTube Music، کاربران میتوانند موسیقی جدیدی را بیابند که در غیر این صورت ممکن است نشنیده باشند. دیگری راحتی است. در حال حاضر، کاربران برای تماشای Shorts و گوش دادن به موسیقی باید بین دو برنامه مختلف جابجا شوند. افزودن Shorts به YouTube Music دسترسی به هر دو ویژگی را در یک مکان برای آنها راحتتر میکند.
با توجه به وزن بزرگترین پلتفرم اشتراکگذاری ویدیوی اینترنت در پشت Shorts، جای تعجب نیست که قالب به سبک TikTok در نهایت به YouTube Music راه پیدا کند. اگرچه همه از تماشای Shorts لذت نمی برند، از 1.5 میلیارد بازدید ماهانه تا سال گذشته فراتر رفت و ثابت کرد که شبیه سازی TikTok YouTube در حال گسترش است.