سوزوکی جیمنی EV در سال 2026 عرضه می شود، نسخه پنج در در هند ساخته می شود

سوزوکی جیمنی EV در سال 2026 عرضه می شود، نسخه پنج در در هند ساخته می شود
سوزوکی برای راه اندازی یک خودروی سوزوکی جیمنی سه درب
Suzuki Jimny EV می تواند بازگشتی بالقوه برای آفرود کوچک و زیبای سوزوکی در بازارهای اروپایی باشد. . در حالی که طبقه بندی جیمنی در هر بخش خودرویی ثابت دشوار است. با این حال، ابعاد جمع و جور، کنترلهای نور، توانایی عالی در خارج از جاده و قابلیت اطمینان سوزوکی، آن را به یک انتخاب محبوب تبدیل کرده است. با توجه به هنجارهای سختگیرانه انتشار گازهای گلخانه ای اروپا، معقول است که این شرکت دوباره آن را به عنوان یک EV معرفی کند.
سوزوکی ممکن است در واقع در حال کار بر روی این طرح به عنوان اعلامیه جدید برای خودروی برقی این شرکت باشد. طرح هایی در اروپا پیشنهاد می کند که جیمنی EV باشد. جیمنی EV به لطف یک شبح بسیار قابل تشخیص و جلوپنجره پنج لت شناسایی شد. سوزوکی جیمنی EV جدید همچنین میتواند امضای جدید LED DRL نقطهدار این شرکت را همانطور که در تیزر دیده میشود دریافت کند.

با این حال، چالشهای بزرگتر در قالب ارتقاء نردبان آماده آفرود جیمنی در فریم است. شاسی برای قرار دادن بسته باتری جدید. شرکت هایی مانند تویوتا و فورد قبلاً در توسعه راه حلی برای ایننووا، هایلوکس و F-150 خود موفق بوده اند. یکی از راه حل های احتمالی شامل نصب بسته باتری در داخل قاب است که از منبع برق EV بدون به خطر انداختن تعادل شاسی محافظت کرده و در آن جای می گیرد. در صورت نیاز به منبع انرژی بزرگتر، ظرفیت را می توان با قرار دادن لایه دیگری از سلول ها دو برابر کرد. یک راه بعید برای ارتقای جیمنی میتواند میزبانی بسته باتری در زیر قاب و محافظت جداگانه از آن باشد، زیرا این امر مستلزم تغییر هندسه شاسی است.
آخرین کار بر روی کیک، نصب موتور دوگانه برای اعتبار بخشیدن به جیمنی EV در خارج از جاده با سیستم چهار چرخ محرک است. این کار در مقایسه با تطبیق باتری با شاسی آسان تر است. سیستم دو موتوره را می توان در محورهای جلو و عقب نصب کرد که به ترمز احیا کننده نیز کمک می کند. Jimny EV همچنین می تواند کارآمدتر از همتای ICE خود باشد. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت جیمنی EV وجود ندارد.